جاسمین جاسمین ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

Jasmine fereshteh Mami & Dadi

خاطرات بدنیا آمدن فندق

1390/11/23 21:57
نویسنده : mami azi
411 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

عزیزم وقتی‌ بدنیا امدی من با پدرت اینجا تنها بودیم ناراحت البته خاله پریا زمان بدنیا اومدنت پیش من بود ، خلاصه وقتی‌ چهل هفته و سه‌ روزت بود رضایت دادی کم کم بیای بیرون نمیدونم چرا دوست نداشتی‌ بیای، دلت میخواست تو دل من میموندیفرشته، نهم ژانویه سال ۲۰۱۲ ساعت ۱۶:۱۹ بدنیا امدی یذره گریه کردی گریه بعد مثل یه دختر خوب خوابیدیدلقک، چون من خیلی‌ حالم خوب نبود شما هم کمک کردی و لا لا کردی عزیزم بابا امیر هم حسابی‌ خسته شد بود چون زمان بدنیا اومدن شما همش پیش من بود اوه ، دیگه جونم برات بگه من به همراه شما و پدرت روز ۱۱ ژانویه با هم امدیم خونه هورا ... وایییییییییی هوا خیلی‌ سرد بود یه بافتنی خوشگل که مامانی (مامان من) برات بافته بود پوشیدی گذاشتیم تو کارسیت شما رو پدرت با احتیاط رانندگی‌ می‌کرد اولین بار بود که نی‌نی تو ماشین ما بود، آخه تو این ۹ ماه تو دلم من جات گرم نرم بود. لبخند

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)